رهبران دیجیتال بینش خود را در مورد موفقیت در تحول دیجیتال به اشتراک می گذارند

در تاریخ ۴ آوریل th 2017 ، موسسه بازاریابی دیجیتال شورای مشورتی صنعت خود را تشکیل داد ، که شامل اصلی ترین تأثیرگذار دیجیتالی جهان از جمله IBM ، گوگل ، Twitter و Microsoft است.

دیجیتال

به عنوان بخشی از وظایف خود برای تعریف و انتشار استانداردهای مهارت های دیجیتالی منعکس شده در تجارت جهانی ، شورا گزارشی تحت عنوان “تحول دیجیتالی در تجارت جهانی” ارائه شده توسط IBM را توسط گروه تجاری دیجیتال VP از مرکز فروش جهانی ، هیو اوبرن ، و بحث در مورد چالش های فعلی تحول دیجیتال با نیروی کار. در این وبلاگ بینشی از مشاهدات آنها ارائه می دهیم.

دیجیتال چه چیزی تغییر کرده است؟

علاوه بر این ، اعتماد به مشتری تبدیل به مسئله ای شده است که با اعتماد به دولت و مارک های بزرگ رو به زوال از زمان بازگشت انرون ، خرید خود را آغاز کنند. مردم در مورد داده ها نگران هستند – چه کاری با آن انجام می شود ، در کجا نگهداری می شود و امنیت آن چقدر امن است. نکته مهم این است که اعتماد به نفس و اجتماعات افزایش می یابد. “
اعتماد به نفس

این ایمان به توصیه ها و افراد همکار می تواند برای مشاغل و محرک بزرگی در آگاهی از برند ارزشمند باشد. “تحول دیجیتال فرصتی برای ایجاد اختلال است و در مورد چقدر شما به عنوان یک تجارت در تعامل با مشتری خوب هستید. این در مورد شناخت مشتری شما و به خاطر سپردن این است که مشتریان دارای پدیده بالایی از سکوهای دانش هستند و همواره در حال پیگیری هستند. تأثیرگذار و معتبر بودن ، ضروری است “، اظهار داشت اولیویا کرنی ، CMO در مایکروسافت.

قرار دادن افراد در مقابل یک نام تجاری

در نتیجه این تغییر در رفتار مصرف کننده ، IBM پتانسیل استفاده از دیجیتال را به نفع خود می دید و تصمیم می گرفت تا برند آنها اعتماد به نفس مشتری و مشتری را جلب کند. برای دستیابی به این هدف ، مردم خود را در مقابل این برند قرار داده و در یک برنامه تسلط دیجیتال سرمایه گذاری می کنند تا به فروشندگان کمک کنند از ابزارها و راهبردهای دیجیتال برای ایجاد و پرورش مناسبات معنادار استفاده کنند.

برای دستیابی به این IBM ، استراتژی ایجاد کرده است که فروشندگان می توانند کانال های رسانه های اجتماعی خود را با محتوا مرتبط و معنادار پر کنند. برای بازاریابی ، این یک تغییر بزرگ بود زیرا برای ایجاد محتوای دوستانه در شبکه های اجتماعی لازم بود.

“در آغاز ، ما مردم خود را با کشیدن گردن به صورت آنلاین کشیدیم و گفتیم” آن را بنوشید “. سپس ما به کار دیگری روی مشاغل متمرکز شدیم و از کار کردن ناامید شدیم. ما متوجه شدیم که باید کاری را انجام دهیم که فروشندگان ما دوست داشتند انجام دهند. “