ذهن آگاهی دیجیتال: ۸ برنامه مفید برای افزایش بهره وری

پیشرفت های دیجیتال و فناوری در حال کمک به حرفه ای ها برای به حداکثر رساندن عملکرد شغلی خود به صورت روزانه است. ایمیل ارتباطات یکپارچه و فوری را تسهیل می کند ، بازاریابی موبایل می تواند تبدیل وب سایت را به میزان قابل توجهی افزایش دهد و رسانه های اجتماعی خود را به عنوان یک کانال خدمات قدرتمند مشتری معرفی کرده اند.

دیجیتال

با این وجود ، برای هر راهی که ابزارهای دیجیتال به شما کمک کنند تا بتوانید در نقش خود برتری داشته باشید ، می توانند یک مانع جدی باشند. حواس پرتی های دیجیتالی همه کاره است – از تمایل زیاد برای چک کردن تلفن هوشمند خود در طول روز کاری ، تا نیاز شدید برای دسترسی به ایمیل های شخصی. اگر می خواهید به تعویق بیاندازید ، انواع انحراف آنلاین فقط یک کلیک فاصله دارد!

خوشبختانه ، کمک در دست است. ما لیستی از ۸ برنامه برتر را که می توانید نصب کنید برای غلبه بر همه موانع منحرف کننده و تقویت بهره وری در این فرآیند ، گردآوری کرده ایم!

۱ ٫ تقویت کننده تمرکز

اگر قبلاً آن را نشنیده اید ، تکنیک Pomodoro رویکردی برای مدیریت زمان است که در اواخر دهه ۱۹۸۰ توسعه یافته است. این روش بر مفهوم “بخشیدن” روز کاری شما در دوره های تمرکز کوتاه ، به طور سنتی ۲۵ دقیقه محور است. این بازه ها یا Pomodoros به دنبال وقفه های کوتاه و برنامه ریزی می شوند که احتمال استرس یا فرسودگی را از کار بیش از حد حذف می کنند. Focus Booster یک برنامه ردیابی زمانی است که می توانید برای رعایت تکنیک Pomodoro ، حفظ تمرکز و کار باهوش تر از آن استفاده کنید.

استرس

برنامه به شما امکان می دهد سفارشی سازی کنید. طول هر دو Pomodoros و زمان استراحت. جلسات به طور خودکار ضبط می شوند ، بنابراین لازم نیست زمان خود را بطور دستی ردیابی کنید ، و می توانید به سرعت ببینید که چه مدت کار کرده اید و زمان خود را در کدام کارها سپری کرده اید. داشبورد ساده همچنین به شما امکان می دهد به سرعت گزارش هایی را برای آنالیز و صورتحساب تهیه کنید و به شما کمک می کند تا حتی بیشتر کار کنید. ویجت مینی تایمر همیشه قابل مشاهده و در عین حال غیر قابل مشاهده است ، بنابراین می توانید زمان وقفه بعدی خود را ببینید.

سازگاری: وب ، ویندوز ، iOS

هزینه: بسته استارت رایگان است ، در حالی که بسته حرفه ای ماهانه ۵ دلار است

دلار

۲ ٫ زمان خاموش

حتی وقتی تمرکز شما قوی است ، حواس پرتی ها به راحتی می توانند جریان کاری شما را فیلتر و جبران کنند. ۱۸٪ از کاربران بدون چک کردن فیس بوک نمی توانند بیش از “چند ساعت” بروند و ۶۱٪ از کاربران حداقل یک بار در روز اخبار خود را بررسی می کنند. در همین حال ، ۲۸٪ از کاربران آیفون قبل از بیدار شدن صبح ، فید توییتر خود را چک می کنند. بنابراین جای تعجب آور نیست که برخی از بزرگترین موانع بهره وری شامل رسانه های اجتماعی و بازی های آنلاین است.

۲۸٪ از کاربران آیفون قبل از بیدار شدن در صبح فید توییتر خود را چک می کنند.

این توییت

Offtime برای مقابله با این حواس پرتی ها با انواع سموم دیجیتال به شما کمک می کند. این اپلیکیشن امکان محدود کردن دسترسی به برنامه های وسوسه کننده مانند Facebook و Twitter را دارد و به شما امکان می دهد تماس ها ، متن ها و اعلان ها را برای یک دوره زمانی انتخاب شده مسدود کنید.

می توانید اتصال خود را با تنظیمات مختلف برای کار ، خانواده ، یا خودتان تنظیم کنید (به شکلی مناسب با نام “من زمان”) ، برنامه هایی را انتخاب کنید که به آنها دسترسی داشته باشید و چه موقع. Offtime همچنین تجزیه و تحلیل هایی را در اختیار شما قرار می دهد که بینش ارزشمندی در مورد استفاده از تلفن شما ارائه می دهد. دریابید که چه کاری انجام می دهید ، چه موقع و چه مدت ، و می توانید یک تماس بیدارکننده و بهره وری بسیار مورد نیاز را دریافت کنید و همه اینها را افزایش دهد!

سازگاری: Android ، iOS.

هزینه: نسخه سبک برای iOS 3 دلار است ، نسخه Pro برای Android با ۳ دلار شروع می شود.

۳ ٫ فهرست Wunderlist

ایجاد لیست های انجام کار یکی از ساده ترین اما مؤثرترین اقداماتی است که می توانید انجام دهید تا بلافاصله بهره وری خود را بهبود بخشید. این به شما کمک می کند تا بار کاری خود را در اولویت قرار دهید و این امکان را برای شما فراهم می کند که روز خود را در بخش هایی با اندازه کنترل و کنترل کنید.

جمله ماموریت برنامه Wunderlist این است که به شما کمک کند تا تمام کارهای شخصی و حرفه ای خود را علامت بزنید. رابط تمیز آن نه تنها ایجاد و سازماندهی لیست های ضروری را آسان می کند بلکه می توانید تاریخ های موعد و یادآوری ها را تعیین کنید تا هیچ کار غیرقابل تکمیل نباشد و شما می توانید از مهلت های مفقود شده جلوگیری کنید. برنامه همچنین به شما امکان می دهد لیست های خود را به اشتراک بگذارید و با همکاران ، در پروژه ها یا کمپین ها ، به افرادی که می توانید کارهای خاص خود را اختصاص دهید ، به اشتراک بگذارید. می توانید با انتقال ایمیل های خود به Wunderlist ، مکان هایی را که به آنها تبدیل شده اند به عمل آورید و همچنین با افزودن هر چیزی که مستقیماً در لیست های خود مشاهده کنید ، می توانید بهره وری را به حداکثر برسانید.

سرانجام ، شما می توانید با استفاده از هر وسیله ای ، از هرجایی به لیست های Wunderlists خود دسترسی پیدا کنید. همه لیس شماts در ابر ذخیره می شود ، بنابراین می توانید در هنگام رفت و آمد خود لیستی را با استفاده از تلفن هوشمند خود تهیه کنید و پس از ساختن آن در دفتر ، آن را روی لپ تاپ خود بیاورید ، عملکردی ساده که می تواند بهره وری شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

سازگاری: وب ، Windows ، iOS ، Android.

هزینه: نسخه سبک رایگان است ، در حالی که نسخه Pro ماهانه ۴٫۹۹ دلار است.

۴ ٫ Evernote

هنگام درک رویکردهای خلاقانه بازاریابی دیجیتال و برنامه ریزی های برنامه ریزی ، الهام می تواند در هر زمان اعتصاب کند ، و شما ممکن است همیشه آماده نباشید. یک روش مطمئن برای اطمینان از بهبود بهره وری شما ، همیشه باید آماده شود ، و لزوماً نیازی به درج کاغذ و قلم نیست!

برنامه ریزی

Evernote به طرز ساده ای مغایرت ایده های ایده های اعم از نوشتاری و تصویری را تسهیل می کند. می توانید یک یادآوری تایپ کنید ، یا از آن عکس بگیرید و آن را در برنامه ذخیره کنید. یک یادداشت را ضبط کنید ، و یافتن آن فوراً در دسترس و آسان در همه دستگاه های شما است ، بنابراین هرگز نیازی به نگرانی در مورد مکانی که ذخیره کرده اید نیست. با نسخه برتر Evernote ، حتی می توانید متن را در تصاویر و PDF جستجو کنید ، به نوت بوک های خود بصورت آفلاین دسترسی پیدا کنید و یادداشت ها و مطالب مربوط را مشاهده کنید.

ایده

همچنین می توانید یادداشت های خود را در یک نوت بوک گروهی با همکاران خود به اشتراک بگذارید تا بهره وری را در کل تیم به حداکثر برسانید و حس همکاری قوی تری ایجاد کنید.

سازگاری: وب ، iOS ، Windows ، Android.

هزینه: نسخه اولیه رایگان است ، نسخه پلاس آن سالانه ۹ ۲۲۹ ٫ ، و نسخه Premium سالانه ۹/۴ £ ۴۵۴ است.

۵ ٫ Asana

این که آیا این امر باید در بالای وظایف روزانه خود نگه داشته شود یا یک کارزار خاص را بطور مؤثر اجرا کند ، بازاریاب های دیجیتالی مؤثر اهمیت مدیریت پروژه را می دانند. نرم افزار مدیریت پروژه به طور فزاینده ای رایج می شود ، زیرا حرفه ای ها را قادر می سازد تا به راحتی وظایف ، جدول زمانی و نقاط عطف اصلی کار خود را ترسیم کنند.

Asana با داشتن رابط کاربری تمیز و کاربر پسند و لیست گسترده ای از ویژگی ها و عملکردها ، یکی از بهترین برنامه ها برای ردیابی کار و مدیریت پروژه ها است. به راحتی می توانید پیشرفت خود را برای هر پروژه یا روز کاری مشاهده کنید. اعضای تیم را به یک پروژه دعوت کنید و می توانید Asana را به عنوان یک ابزار ارتباطی ساده کار کنید ، این اطمینان را می دهد که فقط اساسی ترین به روزرسانی ها را دریافت می کنید و به شما امکان می دهد تا فایل ها و پیوست ها را به اشتراک بگذارید. وظایف فردی را در پروژه ها ایجاد کنید ، مهلت تعیین کنید و آنها را به خود یا دو همکار اختصاص دهید. حتی اگر می خواهید رویکردی دانه تر و دقیق تر نسبت به بهره وری خود داشته باشید ، می توانید وظایف را در زیر کارهای کوچکتر تقسیم کنید. آسانا همچنین به شما امکان می دهد تا در اسرع وقت کارهای جدید را با قالب های از پیش ساخته اضافه کنید و هنگامی که متوجه شدید یک کار واحد به یک کار اساسی تر تبدیل شده است ، می توانید به راحتی آن را به یک پروژه خاص خود تبدیل کنید.

جالب اینکه ، ادغام برنامه به این معنی است که می توانید به طور خودکار کارهای Asana را از یادداشت ها یا یادآوری های جدید در Evernote ایجاد کنید ، یا پروژه هایی را از طریق نوت بوک های Evernote ایجاد کنید. همچنین می توانید وظایف خود را با تقویم گوگل و حافظه ابری مانند Dropbox و گوگل Drive همگام سازی کنید.

سازگاری: وب ، iOS ، Android.

هزینه: نسخه اصلی رایگان است ، Asana Premium برای هر عضو تیم در هر ماه ۸٫۳۳ دلار هزینه دارد.

۶ ٫ نگهدارنده

با توجه به اینکه ۶۳٪ موارد نقض داده ها به دلیل رمزهای عبور ضعیف ، پیش فرض یا دزدیده شده است و ۶۰٪ از افراد از همان رمز عبور برای همه چیز استفاده می کنند ، صرفه جویی در ذخیره رمزعبورها در دستگاههایی که خود شما نیستند ، خصوصاً در یک زمینه حرفه ای بسیار ضروری است. غالباً ، نقش ها می توانند ما را از راه دور و از چندین دستگاه کار کنند و مسئله اصلی که می تواند ناشی از این وضعیت باشد ، رمزعبور گمشده یا فراموش شده است.

۶۳٪ موارد نقض اطلاعات به دلیل رمزهای عبور ضعیف ، پیش فرض یا سرقت شده است.

این توییت

Keeper یک برنامه مدیریت رمز عبور ایمن و طاق های دیجیتالی است که می تواند یک محیط کاری با اطمینان و ایمن را برای شما فراهم کند و به شما در حفظ بهره وری کمک کند. می توانید با استفاده از یک اسکنر اثر انگشت در دستگاه تلفن همراه خود وارد وب سایت ها و برنامه ها شوید. Keeper همچنین به طور تصادفی رمزهای عبور با مقاومت بالا ایجاد می کند که به بهترین وجه از شما ، کار و سازمان شما در برابر هکرها محافظت می کند. اگر ترجیح می دهید رمزهای عبور خود را ایجاد کنید ، Keeper قدرت آنها را برای شما اندازه گیری می کند.

در کنار ورود به سیستم اثر انگشت ، این برنامه همچنین از تأیید صحت دو مرحله ای و DNA Keeper پشتیبانی می کند ، که برای تأیید هویت شما از دستگاه های شخصی مانند ساعت هوشمند استفاده می کند. به اشتراک گذاری پرونده نیز بسیار ایمن تر است زیرا می توانید با استفاده از Keeper Keeper ما ، این کار را با خیال راحت انجام دهیداز طریق برنامه مانند بسیاری از برنامه های ذکر شده ، Keeper در تمام دستگاه ها کار می کند ، به طور خودکار سوابق شما را همگام سازی می کند تا هم به صورت آنلاین و هم در حالت آفلاین در دسترس باشند.

سازگاری: وب ، iOS ، Android.

هزینه: برای افراد ، هزینه سالانه ۹ ۲۰ ۹ ۹۹ ، برای مشاغل ، ۲۲۲ پوند در سال هزینه دارد.

۷ ٫ فضای کاری

احساس استرس یا احساس بیش از حد کار می تواند فلج را به وجود آورد که تأثیر منفی آن بر میزان تولید شما باشد. در یک نظرسنجی نگرش جهانی مزایا ، مشخص شده است که وقتی کارکنان سطح بالایی از استرس را تجربه می کنند ، سطح از کار افتادگی و افزایش بهره وری کاهش می یابد. بیش از نیمی از کارکنان مورد بررسی که ادعا می کنند سطح استرس زیادی را تجربه کرده اند ، گزارش کرده اند که از کار خود جدا شده اند.

بیش از ۵۰٪ از کارکنانی که سطح استرس زیادی را تجربه می کنند ادعا می کنند که از کار می افتند.

این توییت

مراقبت از خود جدی برای جلوگیری از استرس و بهبود بهره وری شما به عنوان یک نتیجه مستقیم ضروری است. Headspace ، یک بستر مدیتیشن راهنمایی ، شما را تشویق می کند تا با صرف ۱۰ دقیقه مراقبه در روز ، آرام باشید و متمرکز شوید. می توانید با استفاده از تلفن همراه یا رایانه لوحی خود به Headspace گوش دهید یا جلسات مراقبه را که می توانید بصورت آفلاین استفاده کنید بارگیری کنید.

جلسات در مجموعه های مختلفی قرار می گیرند که از آن می توانید متناسب با ترجیحات خود انتخاب کنید. شما می توانید از بین جلسات مختلف ، انتخاب کنید و کار کردن با این روش ساده ذهن آگاهی را در برنامه روزمره خود آسان کنید.

سازگاری: وب ، iOS ، Android.

هزینه: یک اشتراک سالانه ۹ £ ۹ ۹۹ month در هر ماه ، در حالی که یک اشتراک ماهانه ۷ ٫ ۹۵ £ در هر ماه هزینه خواهد داشت.

۸ G نبوغ خواب

سلامتی و بهره وری شما بدون شک با هم در هم پیوسته اند. به نوبه خود ، خواب یکی از مهمترین عواملی است که می تواند بر سلامتی شما تأثیر بگذارد ، و این نگرانی است که شما در نظر بگیرید که تقریباً ۵۰٪ از افراد فقط شش ساعت خواب یا کمتر از شب دارند. چهار نفر از پنج نفر از خواب مختل شده یا ناکافی شکایت دارند. بدون خواب شبانه ، انجام کار خود را بی نهایت دشوار خواهید کرد.

Sleep Genius برنامه ای است که به شما کمک می کند تا طولانی تر و بهتر بخوابید. این به شما کمک می کند تا یک زمان خواب را هدف قرار دهید ، که اگر به طور مداوم رعایت شود ، به شما کمک می کند تا سلامت خواب خود را دوباره برقرار کنید. برنامه به آرامی شما را با یک چرخه نرم و ملایم ۵ دقیقه زنده می کند ، طراحی شده است تا شما را در روز سهولت دهد.

Genius خواب یک برنامه آرامش بخش را شامل می شود که با آرام کردن ذهن و بدن با موسیقی اصلاح شده صوتی ، استرس و اضطراب را کاهش می دهد. همچنین می تواند مقدار مناسبی از خواب سبک مورد نیاز برای شارژ واقعی و بهره مندی از چرت زدن برق را محاسبه کند.

سازگاری: وب ، iOS ، Android.

هزینه: نسخه اصلی رایگان است ، ویژگی های حق بیمه ۴٫۹۹ دلار است.

برای تقویت بهره وری از چه برنامه هایی استفاده می کنید؟ آیا از تکنیکها یا روشهای دیجیتالی دیگری بهره مند می شوید؟ به ما در بخش نظرات زیر اطلاع دهید!