چگونه می توانید محتوای خود را در مقابل روزنامه نگاران ، وبلاگ نویسان و تأثیرگذار رسانه دریافت کنید

از داستان های ویژه گرفته تا ذکر سریع در مقالات مربوطه ، دریافت محتوای آنلاین شما تحت پوشش روزنامه ، مجله یا وبلاگ محبوب راهی عالی برای تقویت برند شما و دستیابی به مخاطبان عظیم آنلاین است.

تنها مشکلی که وجود دارد این است که برای اکثر مبتدیان ، کارآفرینان و بازاریابان توجه رسانه ها بسیار سخت است.

مشکلی

تا همین اواخر ، جلب توجه رسانه ها به یکی از دو چیز نیاز داشت: انتشار مطبوعاتی یا کنفرانس مطبوعاتی.

در حالی که هر بازاریاب توانسته است یک انتشار مطبوعات را بنویسد و توزیع کند ، کمتر کسی متوجه آن می شود. پیشرو خدمات توزیع انتشار مطبوعات روزانه هزاران نسخه جدید منتشر می کند که اکثریت قریب به اتفاق آنها به سرعت توسط خبرنگاران قبل از دور انداخته می شوند.

کنفرانس های مطبوعاتی ممکن است در جلب توجه بهتر باشند ، اما برای اکثر مشاغل کوچک گران قیمت هستند و به اخبار قابل توجهی نیاز دارند که نه فقط برای مخاطبان کوچک بلکه برای عموم مردم جذاب است.

قیمت

خوشبختانه ، روش دیگری برای جلب مطالب خود در مقابل روزنامه نگاران ، وبلاگ نویسان و تأثیرگذار رسانه اصلی وجود دارد.

با فهمیدن چگونگی نوشتن روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان ، می توانید محتوای خود را به بازار عرضه نکنید تا برای مخاطبان وسیع جذاب باشد ، بلکه برای مخاطبان خاص افرادی که قادر به انتشار پیام شما هستند ، به بازار عرضه شود. همچنین می توانید کتاب الکترونیکی رایگان ما را بارگیری کنید تا مهارتهای اساسی مورد نیاز خود را برای به حداکثر رساندن تأثیر بازاریابی محتوای خود پیدا کنید.
بازاریابی محتوا

در زیر ، ما یک استراتژی ساده را ارائه داده ایم که می توانید از آن برای یافتن “نقاط مهم” روزنامه نگاری در صنعت خود استفاده کنید ، کشف کنید که کدام محتوا به احتمال زیاد پخش می شود ، و محتوای جدید خود را به صورت استراتژیک به اشتراک بگذارید تا به طور عام توجه توجه روزنامه نگاران را جلب کنید.

این که آیا شما یک مطالعه موردی برای به اشتراک گذاشتن ، ارائه یک نظر برای پخش یا کالای جدیدی را که می خواهید تبلیغ کنید ، مطالعه کنید تا بدانید چگونه می توانید محتوای خود را جلوی تأثیرگذار رسانه بگیرید و مقادیر عظیمی از مواجهه را که معمولاً می خواهید کسب کنید. مجبور به پرداخت هزینه

درک کنید که روزنامه نگاران چگونه محتوای جدید را پیدا می کنند

۲۵ سال پیش ، روزنامه نگاران داستانهایی را با استفاده از دو روش یافتند:

     

  1. با خواندن اطلاعیه های مطبوعاتی توزیع شده از طریق خدمات سیم یا ارسال به اتاق خبر آنها
  2.  

  3. با انجام تحقیقات تحقیقاتی برای یافتن داستان به تنهایی

امروز ، مسائل کمی متفاوت است. اینترنت به این معناست که روزنامه نگاران دیگر نیازی به ساعت ها خواندن مطالب مطبوعاتی برای یافتن داستانی ندارند که می تواند “داغ” باشد – درعوض ، آنها می توانند داستانی را پیدا کنند که قبلاً به صورت آنلاین داغ باشد.

وبلاگ نویسان کسب و کار با اسکن کردن خرده فروشی ها مانند کارآفرین / کارآفرین ، راه اندازی های جدید را پیدا می کنند. روزنامه نگاران فروش و بازاریابی با مراجعه به انجمن هایی مانند Inbound.org می توانند تبلیغات تبلیغاتی ، مطالعات موردی و پست های وبلاگ های جالب را پیدا کنند تا ببینند مردم از قبل در چه مواردی اشتراک می کنند.

جالب است که بسیاری از روزنامه نگاران برای یافتن داستان از رقبای خود استفاده می کنند. روزنامه نگاران فن آوری دائماً از وب سایت های معتبر مانند TechCrunch کپی می کنند. این بدان معناست که توجه یک روزنامه نگار اغلب می تواند منجر به صدها ذکر مختلف رسانه شود.

این بدان معناست که توجه یک روزنامه نگار اغلب می تواند منجر به صدها ذکر مختلف رسانه شود.

این توییت

 

  • محتوای خود را جلوی روزنامه نگاران ، وبلاگ نویسان و دیگر تأثیر گذاران رسانه قرار خواهید داد.
  •  

  • شما نشان می دهید که مردم از مطالب شما لذت می برند و خطر ابتلا به وبلاگ نویسان ، روزنامه نگاران و سردبیرانی را که تصمیم به نوشتن درباره آن می گیرند ، کاهش می دهد.
  • ارسال به وب سایتهایی مانند Reddit ساده است. هنگامی که مکان مناسبی را برای تبلیغ محتوای خود پیدا کردید ، ایجاد محتوا که مخاطب هدف شما به روشی صحیح به آن پاسخ می دهد ، چالش می شود.

    مردم چه چیزی را دوست دارند ، از آنها استفاده می کنند و به اشتراک می گذارند؟

    به عنوان یک بازاریاب ، بزرگترین چالشی که در جلب توجه تأثیر گذاران رسانه ای با آن روبرو خواهید شد ، ایجاد محتوا است که می خواهند درباره آنها بنویسید.

    روزنامه نگاران به انواع مختلفی از مطالب علاقه مند هستند:

       

    • محتوا که یکنواخت استque، متفاوت و جالب
    •  

    • محتوا که بسیار مفید و / یا روشنگری است
    •  

    • محتوا که برای مخاطبان گسترده جذاب است و بسیار اشتراکی است
    •  

    • محتوا که از یک عقیده یا نظریه خاص پشتیبانی می کند (این بیشتر با روزنامه نگاران سیاسی یا افکار متداول است)

    برای جلب توجه انبوه ، محتوای شما باید حداقل در یکی از دسته های ذکر شده در بالا قرار بگیرد.

    وقتی مشاغلی را تبلیغ می کنید ، ایجاد این نوع محتوا می تواند دشوار باشد. خوشبختانه گزینه های مختلفی وجود دارد:

       

    • اگر یک سرویس یا مشاغل مبتنی بر محصول را تبلیغ می کنید ، محتوا بنویسید که به مخاطبان هدف شما کمک کند. نمونه هایی از این موارد عبارتند از: راهنمای Ahref برای دستور زبان و نگارش نوشتن یا راهنمای Shopify برای یافتن محصولاتی برای فروش آنلاین.
    •  

    • اگر محصول یا خدمات منحصر به فردی دارید ، با ایجاد عجیب و غریب و قابل توجه بازاریابی را به محصول خود تبدیل کنید. نمونه بارز آن Glitter Enemies Glitter است که به طور خاص برای جلب توجه رسانه ها طراحی شده است.
    •  

    • اگر محصولی دارید که خسته کننده به نظر برسد ، راهی برای جالب تر کردن آن پیدا کنید. نمونه ای از این عمل ، آیا آن را می آمیزد؟ سری ، که یک محصول خسته کننده (مخلوط کن آشپزخانه) را به یک وسیله سرگرم کننده ، منحصر به فرد و قابل توجه تبدیل می کند.

    از آنجا که تعداد بسیار کمی از روزنامه نگاران درمورد مطالبی که شامل هر نوع فروش سخت یا بازاریابی مستقیم است ، به اشتراک می گذارند و می نویسند ، بهتر است به جای مزایای مستقیم تجاری که پوشش رسانه ای می تواند برای تجارت شما داشته باشد ، به برجسته توجه کنید.

    ذکرهای محصول را به حداقل ممکن نگه دارید و در عوض روی ارزش خود را برای نام تجاری خود تمرکز کنید. اگر از سئو برای جذب مشتری از جستجو استفاده می کنید ، پوشش در وبلاگ معتبر یا وب سایت روزنامه ارزش پیوند ساختمان را بسیار فراتر از تأثیر بالقوه کوتاه مدت آن بر درآمد خواهد داشت.

    راههای دیگر برای جلب توجه خبرنگاران

    بسترهای نرم افزاری مانند Hacker News و Reddit برای جلب توجه روزنامه نگاران در صنعت فناوری ایده آل هستند ، اما آنها برای هر نوع تجارت مناسب نیستند. خوشبختانه ، روش های دیگری نیز وجود دارد که توجه روزنامه نگاران را به خود جلب کرده و آنها را در معرض محتوای شما قرار می دهیم.

    یک راه ساده و مؤثر ارسال ایمیل به روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان است که به احتمال زیاد در مورد شما می نویسند. محصول یا صنعت خود را در گوگل News جستجو کنید ، سپس به دنبال روزنامه نگاران باشید که اغلب در مورد صنعت شما می نویسند.

    اگر این روزنامه نگاران غالباً درباره محصولات و مشاغل مشابه محصولات شما می نویسند ، ممکن است به مطالب شما پاسخگو باشند. از اینجا ، می توانید از طریق توییتر با آنها تماس بگیرید و یا با پیوند به محتوای خود یک ایمیل برای آنها ارسال کنید.

    اگر نمی توانید اطلاعات تماس خاصی را برای روزنامه نگار مورد نظر خود پیدا کنید ، می توانید آدرس ایمیل آنها را حدس بزنید یا از آدرس ایمیل “نکات” در روزنامه یا مجله خود استفاده کنید تا با ویرایشگر آنها تماس بگیرید.

    اگر آنها برای نشریاتی مانند هافینگتون پست ، که تیمی از ویراستاران را در دست دارد ، می نویسند ، می توانید با سردبیر مسئول بخش خود از انتشار در تماس باشید. هرچه به یک روزنامه نگار نزدیک تر شوید ، احتمالاً احتمالاً ایمیل شما را بخوانند.

    این روش از میزان موفقیت کاملی برخوردار نیست ، اما می تواند محتوای شما را منتشر ، توییت یا به اشتراک بگذارد. مطالب عالی که با دسترسی به ۱۰ یا بیشتر روزنامه نگار همراه هستند ، معمولاً حداقل توجه رسانه ها را به کسب و کار شما جلب می کند.

    روش مؤثر دیگر ذکر این است که به سادگی ذکر نام یک روزنامه نگار یا وبلاگ نویس در پست یا مقاله وبلاگ شما. از آنجا که بسیاری از وبلاگ نویسان از گوگل Alerts برای ردیابی ذکر نام خود استفاده می کنند ، شانس بسیار خوبی وجود دارد که محض انتشار مطالب شما را ببینند.

    اندازه گیری پوشش رسانه ای خود

    یکی از بزرگترین مزایای پوشش رسانه ای این است که این مقیاس بسیار خوب است. از آنجا که روزنامه نگاران برای داستانهای جالب دلسرد هستند ، ممکن است یک وبلاگ نویسی با نفوذ یا روزنامه نگاری که درباره شما می نویسد ، ممکن است به دنبال بسیاری از افراد منجر به این پرونده شود.

    اگر محتوای شما توسط یک روزنامه نگار جمع آوری شده است ، استراتژی دسترسی به ایمیل را که در بالا ذکر کردیم عملی کنید. به جای اینکه فقط درباره محتوای خود صحبت کنید ، یادآوری کنید که توسط سایر بلاگ نویسان و روزنامه نگاران جمع آوری شده است.

    هیچ روزنامه نگاری نمی خواهد از یک داستان جالب خارج شود. اگر می توانید نشان دهید که محتوای شما داغ است – توجه شما را به خود جلب می کند و توسط خوانندگان به اشتراک گذاشته می شود ، فروش به روزنامه نویسان جدید به عنوان محتوا که ارزش انتشار دارد بسیار ساده تر می شود.

    چگونه می توانید توجه رسانه ها را به خود جلب کنید؟

    پوشش در رسانه های اصلی یا حتی در نشریات طاقچه بسیار ارزشمند است. یک داستان عالی می تواند در نتیجه کسب و کار شما در نتیجه افزایش مواجهه با ترافیک ورودی ، پیوندهای پشتیبان از وب سایت های معتبر و یک مارک قوی تر باشد.

    پوشش رسانه ای اغلب ممکن است به نظر برسد که فقط برای مارک های منحصر به فرد و یا مشاغل بزرگ با پول زیادی برای صرف هزینه PR عمومی سنتی در دسترس باشد. با این حالبا استفاده از استراتژی فوق ، می تواند چیزی باشد که کسب و کار شما با پول بسیار کمی درآمد کسب می کند – اغلب به هیچ وجه.

    چگونه می توانید برای محصول ، خدمات یا برند خود توجه رسانه ها را جلب کنید؟ با ترکیبی از مطالب منحصر به فرد ، اشتراکی ، دسترسی موثر و درک چگونگی یافتن رسانه ها از داستانهای خود ، می توانید روند سنتی روابط عمومی را دور بزنید و به طور رایگان از مطبوعات ارزشمند بهره مند شوید.

    سوفی الیزابت اسمیت