توزیع محتوای استاد: جوایز محتوای خود را جلوی چشم راست دریافت کنید

مطمئنا ، شما می دانید که چگونه محتوای عالی ایجاد کنید اما هنوز بسیاری از مشاغل هنوز هنر توزیع را تسخیر نکرده اند؟ من آن را می دانستم! با این وجود ، دیگر نیازی به آویز کردن سر خود ندارید – تبلیغ محتوا هنوز یکی از سخت ترین زمینه های محتوا برای تسلط است.

این همچنین یکی از مهمترین بسیاری از کارشناسان صنعت مدعی هستند که شما باید به عنوان تولید محتوای محبوب خود ، زمان مساوی را در روش های توزیع خود قرار دهید. ما چند مورد از قدرتمندترین روشهای توزیع موجود را بررسی خواهیم کرد تا مطمئن شویم محتوای شما در مکان و زمان مناسب و با حجم مناسب ، در مقابل مخاطبان مناسب قرار می گیرد.

قبل از اینکه روش های توزیع خود را انتخاب کنید:

ابتدا باید مخاطبان هدف خود ، اهداف خود و معیارهایی را که برای سنجش موفقیت در توزیع بازاریابی محتوا استفاده می کنید ، تعریف کنید.

بازاریابی محتوا

۱ for برای نقل قول قابل اعتماد به آنفلوآنزا دسترسی پیدا کنید

     

  • با استفاده از ابزاری مانند BuzzSumo ، روی تأثیرگذارترین و تأثیرگذارترین تأثیرگذار برای مخاطبان مورد نظر خود تحقیق کنید.
  •  

  • قبل از نزدیک شدن به آنها ، با تأثیرگذار / تأثیرگذار خود انتخاب کنید. به یاد داشته باشید با بازاریابی ورودی ، همیشه بهتر است قبل از درخواست هر چیزی پس انداز کنید.
  •  

  • با یک صدای جیر جیر ساده به تأثیرگذار برگزیده خود دسترسی پیدا کنید و از آنها بپرسید که اگر یک ایمیل کوتاه برای آنها ارسال کردید ، فکر می کنند آیا آنها فکر می کنند؟
     
  • پس از این که به شما پیشنهاد داده شد ، به تأثیرگذار خود یک ایمیل کوتاه ، شاداب و مودب و با مضامین ارسال کنید.
  •  

  • با اعلام موضوع ، سؤال خاص و ارائه تعداد تقریبی کلمات ، آن را به عنوان امکان پذیر برای تأثیرگذار فراهم کنید.
  •  

  • برای یادگیری چگونگی ایجاد زمینه مناسب برای آنفلوانز ، به این مقاله مراجعه کنید: et برگه تقلب در اینفلوئنسر: ‘چگونه به هم وصل شوید ، درگیر شوید و آنچه را می خواهید به دست بیاورید.

چگونه می توانیم Influencers را برای به اشتراک گذاشتن مطالب خود ترغیب کنیم:

نامه الکترونیکی: هنگامی که قطعه را تمام کردید ، با تأثیرگذاری از آنها بخاطر سهمشان و پیوند دادن آنها به مقاله ، با تأثیرگذار تماس بگیرید و به آنها بگویید که منتشر شده است.

توییتر: هنگامی که پست وبلاگ خود را در توییتر به اشتراک می گذارید ، دسته Twitter تأثیرگذار خود را در آن قرار دهید و به مخاطبان خود بگویید که آنها نقل قول شایسته ای را برای قطعه شما ارائه داده اند.

همکاری با یک مارک معروف یا آنفلوانزر گزینه بسیار خوبی برای ایجاد تصاویر سفید یا پست های وبلاگ طولانی تر است. در مورد آن فکر کنید: شما برای ساختن این قطعات عمیق وقت زیادی سرمایه گذاری می کنید. بنابراین ، معقول است که به آن عشق توزیع شده ای را که شایسته آن است تقدیم کنید و دسترسی شما را به مخاطبان مناسب بسپارید.

سرمایه گذاری

۲ ٫ شرکتی با یک مارک معروف یا آنفلوآنزا شناخته شده

همکاری با یک مارک معروف یا آنفلوانزر گزینه بسیار خوبی برای ایجاد تصاویر سفید یا پست های وبلاگ طولانی تر است. در مورد آن فکر کنید: شما برای ساختن این قطعات عمیق وقت زیادی سرمایه گذاری می کنید. بنابراین ، معقول است که به آن عشق توزیع شده ای را که شایسته آن است تقدیم کنید و دسترسی شما را به مخاطبان مناسب بسپارید.

هنگامی که به نام تجاری یا آنفلوئنسر برگزیده خود نزدیک می شوید ، ارزش خود را اضافه کنید:

نوشتن مطالب با مارک یا تأثیرگذار شناخته شده به شما امکان می دهد از مخاطبان خود استفاده کرده و به همان شکلی که مطمئن هستند مقاله را نیز به اشتراک می گذارید ، برسید. هنگام نزدیک شدن به مارک یا تأثیرگذار ، باید اطمینان حاصل کنید که ارزش خود را اضافه می کنید و “بلافاصله” گزاره خود را فوراً ارتباط می دهید. به عنوان مثال ، آیا شما مخاطب با اندازه مناسب و معقولی دارید که بتواند از آن خاموش شود یا اینکه قطعه شما اجازه خواهد داد که این برند مانند یک رهبر فکر در فضای صنعت شما ظاهر شود؟

۳ ٫ تبلیغ در سیستم عاملهای تبلیغی مربوط به شخص ثالث

نمونه ای از بستر تبلیغی شخص ثالث: Outbrain

درباره Outbrain:

Outbrain یک بستر تبلیغاتی پولی است که بر جذب مخاطبان بومی و قرار دادن مطالب شما در مقابل مخاطبان مناسب متمرکز است. این امکان را به شما می دهد تا محتوای خود را در بزرگترین و گسترده ترین خواندن ویژگی های رسانه آنلاین مانند CNN ، Slate و ESPN در جهان توزیع و نمایش دهید. Outbrain محتوای شما را در مناسب ترین مکان در این وب سایت ها قرار می دهد ، اطمینان حاصل می کند که محتوای اطراف آن مربوط به خود شما و چیزی است که مخاطبان هدف شما به طور فعال در جستجوی آن هستند.

چگونه Outbrain ووrks:

Outbrain فقط محتوایی را می پذیرد که ارزش اطلاعاتی یا سرگرمی را ارائه می دهد. این کپی یا محتوای تبلیغاتی را که واقعاً ارزش افزوده ندارند ، نمی پذیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه می توانید و نمی توانید انجام دهید ، می توانید به دستورالعمل های Outbrain مراجعه کنید. این کار بر روی مدل پرداخت به ازای هر کلیک انجام می شود و به شما امکان می دهد بودجه خود را روزانه تنظیم کنید. این یک مدل مقرون به صرفه است فقط برای بازدیدهایی که دریافت می کنید.

۴ Work کار خود را به انجمن های محتوای صحیح ارسال کنید

یک جامعه محتوا یک جامعه (یا مرکز) است که در یک موضوع یا صنعت خاص قرار دارد. محتوا ایجاد شده پیرامون این موضوع طاقچه و / یا صنعت با جامعه به اشتراک گذاشته می شود و از اعضا و خوانندگان دعوت می شود تا در مورد محتوا بحث کنند و با اعضای جامعه درگیر شوند. بهتر است ابتدا روابط واقعی با اعضای جامعه برقرار شود ، محتوای سایر مارک ها به اشتراک گذاشته شود و درباره پست های منتشر شده توسط افراد اظهار نظر شود.

بعد از افزودن ارزش و ایجاد چند رابطه می توانید درباره به اشتراک گذاشتن محتوای شخصی خود تنظیم کنید. اکنون که قبلاً در انجمن حضور پیدا کرده اید ، اعضای نام شما را می شناسند و به احتمال زیاد با محتوای شما درگیر هستند. توصیه ما؟ یک انجمن محتوا مربوط به مخاطب مورد نظر خود پیدا کنید و از امروز ایجاد روابط پایدار با مشتریان آینده را آغاز کنید.

نمونه ای از انجمن های محتوا که مربوط به بازاریابی دیجیتالی است شامل می شود:

دیجیتال

Inbound.org ، رشد هکرها و اخبار هکرها.

هک

زارا برک