مهارت های قابل تقاضا و قابل انتقال در بازاریابی دیجیتال

بازاریاب های موفق دیجیتال به اندازه کافی باهوش هستند تا مهارت های خود را تازه و مرتبط نگه دارند. در صنعتی که اغلب در معرض تغییر است ، مهم است که دانش دیجیتالی خود را به روز کنید تا همچنان برای کارفرمایان جذاب باشید.

دیجیتال

زیبایی دیجیتال ماهیت قابل انتقال در مهارت شماست ، می توانید آن را در صنعت مورد نظر خود اعمال کنید زیرا بیشتر مشاغل نیاز به یک رویکرد یکپارچه برای بازاریابی دارند. این وبلاگ را بخوانید تا مشخص کنید مناطقی برای پرورش دادن به عضویت ارزشمند یک صنعت پررونق تبدیل می شوند.

۱ cur محتوا و ایجاد محتوا

با اطلاعات زیادی که در دسترس است ، ایجاد مارک های متفاوت در بین جمعیت دشوار است. به دلیل کمبود اطلاعات دیجیتالی ، امکان ایجاد ، تغییر و مدیریت محتوا یک مهارت بازاریابی دیجیتالی بسیار مورد توجه برای مشاغل در تمام صنایع است.

محتوا که قادر است بینندگان را به خود جذب کند و آنها را به سمت وب سایت شما جذب کند ، کلید یک استراتژی بازاریابی موفق محتوای است. بازاریاب های دیجیتالی با امکان اصلاح و ایجاد محتوا با نرخ کلیک بالا ، افراد با ارزش بالایی هستند ، زیرا وقتی هزاران وبلاگ ، اینفوگرافی و مقاله جدید ایجاد می شوند و روزانه ایجاد می شوند ، این یک اتفاق کوچک نیست.

بازاریابان دیجیتال می توانند با اطمینان از فعال بودن در وب سایت شخصی خود و فیدهای رسانه های اجتماعی و تحقیق در مورد انواع محتوا که موفق ترین مارک های دیجیتال در حال تولید هستند ، ایجاد و ایجاد مهارت های خود را در ایجاد و تغییر توانایی های سایت ایجاد کنند. از طریق گوش دادن به اجتماعی ، می توانید انواع محتواهایی را ایجاد کنید که “لایک” و “اشتراک” زیادی در فیدهای رسانه های اجتماعی در صنعت نام تجاری شما ایجاد می کند ، به شما امکان می دهد با ایجاد و اصلاح مطالب ارزشمند مشابه ، جلوتر از منحنی باشید.

۲ strategy استراتژی رسانه های اجتماعی

برای دستیابی به موفقیت در ایجاد محتوا و آموزش ، باید بتوانید به طور صحیح آن را با قدرتمندترین ابزار مدرن بازاریابی: کانال های رسانه های اجتماعی به بازار عرضه کنید. براساس اطلاعات آماری استاتا ، تخمین زده می شود ۲٫۶۲ میلیارد نفر در سال ۲۰۱۸ از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی استفاده کنند و پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۱ این تعداد به ۳٫۰۲ میلیارد کاربر باورنکردنی برسد.

برای مشاغل ایالات متحده ، گزارش استخدام بازاریابی McKinley 2017 نشان داد که روند استخدام مهارت های اجتماعی دیجیتال ۳۲٪ بالاتر از حد متوسط ​​است. بدیهی است که این اعداد نشان می دهد که تقاضا برای مهارت های فنی بازاریابی دیجیتال در قلمرو رسانه های اجتماعی در بین بیشترین تقاضا برای سازمانها از هر اندازه است.

استخدام

از شرکت های نوپا گرفته تا شرکت های تأسیس شده ، همه می خواهند یک حضور پرشور و جذاب در رسانه های اجتماعی داشته باشند. با آموزش درست بازاریابی دیجیتال ، شما می توانید به شما در تحقق آن رویا کمک کنید.

با این وجود ، بهترین استراتژی رسانه های اجتماعی در کلاس ، چیزی بیشتر از اشتراک گذاری محتوای خوب و پیشرفته نیاز دارد. شما می توانید جالب ترین اطلاعات را در وبلاگ خود داشته باشید ، اما بدون استراتژی درست رسانه های اجتماعی ، این کشش را که فکر می کنید شایسته آن است ، دریافت نمی کنید. طبق گفته های Quicksprout ، شما نیاز به درک عمیق از موضوعات مختلف برای تأثیرگذاری طولانی مدت در مقیاس بزرگ به عنوان یک استراتژیست رسانه های اجتماعی ، از جمله:

     

  • روانشناسی رنگ
  • روانشناسی

     

  • تحلیلی
  •  

  • بازاریابی بصری
  •  

  • نوشتن نگارش

۳ capabilities قابلیت های MarTech

فناوری بازاریابی با داشتن ۵۰۰۰ ۵۰۰۰ ابزار فنی در زمینه بازاریابی در سال ۲۰۱۷ ، در سال ۲۰۱۷ با بیش از ۱۵۰ ابزار فنی در زمینه بازاریابی ، در جهان به عنوان اصلی ترین بازی در بخش های بازاریابی شناخته شده است. فناوری بازاریابی ، که با نام MarTech نیز شناخته می شود ، هر بستر دیجیتالی یا ابزاری است که یک بازاریاب دیجیتال برای تسهیل مراحل و وظایف خود از آن استفاده می کند.

با ساده تر کردن فرایندها و کارآمدتر کردن تیم های بازاریابی ، اجرای ابزارهای MarTech در استراتژی های بازاریابی برای سازمانها به اولویت تبدیل شده است. برای بازاریابان دیجیتال ، این بدان معناست که اگر بتوانید بهترین مناسب MarTech را برای یک تجارت پیدا کنید ، آن را در استراتژی فعلی بازاریابی پیاده کنید و عملکرد آن را در طولانی مدت حفظ کنید ، به سرعت متوجه خواهید شد که بسیار مورد نیاز هستید دارایی

با این حال ، به دلیل گستردگی قابلیت های MarTech در تیم های بازاریابی دیجیتال ، باید بتوانید بر ابزارهای مختلف تسلط داشته باشید و به دانش گسترده ای دست پیدا کنید تا بتوانید به طور مؤثر این فناوری را بیابید و پیاده سازی کنید. اما از آنجا که دانش عمیق در مورد این ابزارها و سیستم عامل ها هنوز در بین تیم های بازاریابی در سطح جهان بسیار نادر است ، متخصصان متوجه می شوند که سازمان ها مایل به پرداخت این مجموعه مهارت های درخواستی هستند.

۴ special تخصص SEO

بهینه سازی موتور جستجو (سئو) مدتی است که انجام شده است. با این حال ، درست مانند الگوریتم های رسانه های اجتماعی ، سئو به طور مداوم در حال تغییر و تغییر الگوریتم ها است و بسیاری از بازاریابان را ناامید و سردرگم می کند. با این حال ، با وجود چشم اندازهای زیادی که هنوز در صفحات وب آنها در جستجوی Google مشاهده می شود ، مهارت های سئو هنوز هم در تقاضا و تقاضا در سراسر صنایع قابل انتقال هستند.

برای بازاریاب های دیجیتال که می خواهند از توانایی های خود استفاده کنند ، مهم است بدانید که سئو هنوز یک منطقه پر رونق برای تخصص در آن است. برای بسیاری از بازاریابان ، ممکن است عجیب به نظر برسد که محتوای بلند فرم بالاتر از سایرین باشد ، زیرا اطلاعات در پاراگراف های طولانی به راحتی در دسترس نیست. این فرآیندهای فکری مانند این است که دانش سئو را بسیار با ارزش می سازد.

الگوریتم ها همیشه در حال تغییر و سازگاری با عادات خرید آنلاین هستند ، بنابراین شرکت ها به دنبال بازاریاب های دیجیتال با مهارت در شیوه های SEO هستند تا صفحات وب خود را در رتبه های برتر در Google و سایر موتورهای جستجو نگه دارند.

دستیابی به مهارت های سئو درجه یک دشوار است ، و حتی با تغییر صنعت سخت تر می توان آن را تطبیق داد. با این حال ، اگر بتوانید در هر تغییر الگوریتم به روز باشید و در کنار یک تیم توسعه محتوا کار کنید (یا این کار را خودتان انجام دهید) ، می توانید یک بخش ارزشمند از یک تیم بازاریابی دیجیتال برای سازمانها در سطح جهان باشید.

۵ skills مهارت های تجزیه و تحلیل و داده

عباراتی مانند “داده” و “تجزیه و تحلیل” اغلب در بازاریابی دیجیتال مطرح می شوند ، و به دلایل خوبی. بازاریابان دیجیتال با امکان دسترسی به داده های مشتری در طول سفر خود ، توانسته اند از این اطلاعات استفاده کنند تا قیف فروش آنلاین خود را بهینه کرده و فرآیندهای ساده ای را ایجاد کنند.

بازاریابی دیجیتال همانطور که می دانیم بدون آنالیز و داده های مصرف کننده یکسان نخواهد بود. این که یک کسب و کار بخواهد اثربخشی کمپین جدید رسانه های اجتماعی خود را آزمایش کند یا قیف فروش خود را بهینه کند ، کارشناسان تحلیلی موظف هستند به آنها کمک کنند تا نظارت داشته باشند و راهکارهای آینده را برای رشد درآمد خود و ایجاد شغل خود پیش ببرند.

توانایی تجزیه و تحلیل داده ها با ابزارهای مختلف و تبدیل آن به مراحل عملی برای تیم های بازاریابی ، یک مهارت قابل تقاضا و قابل انتقال است که سازمان مدرن بدون آن قادر به زنده ماندن نیست.

۶ design طراحی UX

UX مخفف تجربه کاربر است و یک دارایی برای بهینه سازی تجربه مشتری است. بیشتر ما از اصطلاح طراحی UX شنیده ایم ، اما بسیاری هنوز هم نمی دانند که چقدر طراحی UX روی عادات خرید و فرآیندهای تصمیم گیری ما تأثیر می گذارد.

اگرچه سایر مهارتهای فنی در زمینه بازاریابی دیجیتال ذکر شده برای یک استراتژی بازاریابی دیجیتال کاملاً حائز اهمیت است ، اما متخصصان UX دانش رفتاری را برای شناسایی مشکلات وب سایت ها ، برنامه ها و ابزارهایی که باعث می شود کاربران از روند خرید خارج شوند ، ارائه می دهند.

مشکلات

با استفاده از طراحی تجربه کاربر اندکی یا بدون تجربه ، درصورتی که استفاده از آن آسان نباشد یا از نظر بصری خوشایند نباشد ، یک چشم انداز به مدت طولانی در سیستم عامل آنلاین شما معلق نخواهد ماند.

اگر در حال آموزش بازاریابی دیجیتال هستید یا به دنبال یک منطقه مورد علاقه برای تخصص در آن هستید ، طراحی UX می تواند یک مجموعه مهارت با ارزش را برای شما فراهم کند که به مشاغل کمک می کند تا از قدرت کل تیم بازاریابی خود استفاده کنند. با داشتن یک تجربه کارآمد مشتری و وب سایت بهینه سازی شده UX بهینه و طراحی شده ، یک سازمان می تواند از طریق قیف فروش خود چشم انداز چشم پوشی کند ، و طراحی UX را ضروری می کند.

نتیجه گیری

این که آیا شما در مراحل اولیه کار در بازاریابی دیجیتال خود قرار دارید یا می خواهید یک منطقه خاص برای تخصص در آن پیدا کنید ، انتخاب دانش خود در مورد هر یک از مهارت های فوق الذکر ، بازاریابی قابل انتقال با دیجیتال ، می تواند به شما در یافتن موفقیت حرفه ای کمک کند.

با داشتن گواهینامه صحیح جامع دیجیتالی و اشتیاق به توسعه مشاغل و کمک به آنها برای بیان داستان های خود ، می فهمید که حرفه ای در بازاریابی دیجیتال نه تنها رضایت بخش بلکه بسیار سودآور است – وقتی مهارت های مناسب برای ارائه دارید. امروز تبدیل به یک بازاریاب دیجیتال ناگسستنی شوید و به فراتر از رویاهای وحشی خود به ارتفاعات حرفه ای خود برسید. برای شروع ، تلاش بازاریابی دیجیتالی اشتیاق شما را برای استفاده و در نظر گرفتن ثبت نام در یک دوره آموزش بازاریابی دیجیتال ، در نظر گرفته است.